Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

YΔΡΟΓΟΝΟ Η ΝΕΑ ΑΠΑΤΗ

Οπως σε καθε εποχη ετσι και τωρα μεσα στην κριση, υπαρχουν τα “τρωκτικα” παλιοι μαυραγορητες που πουλανε νερακι.
Τι ηθελε να ακουσει ο μεσος Ελληνας οδηγος που βλεπει τα εισοδηματα του να μειονονται και να
αυξανονται οι τιμες σε ολα τα αγαθα και κυριως της βενζινης, μα τι αλλο? οτι θα βαζει νερο αντι για βενζινη που το βρισκει δωρεαν ή σχεδον δωρεαν και θα πηγαινει παντου….
Ειναι το επομενο σταδιο μετα τους μαγικους “μαγνητες”(θα το συζητησουμε σε αλλο θεμα)…
Θελω να ξεκινησω να σας πω οτι το ιδιο κιτ πριν απο μερικα χρονια εκανε 50ευρο και τωρα που ειναι της μοδας ξεκιναει απο τα 300ευρο… και πολλοι οδηγοι την εχουν πατησει και το εχουν βαλει στο αυτοκινητο εχοντας να σας πουν και απο μια θετικη ιστορια, που ειτε προερχεται απο ψυχολογικους λογους ειτε απο την πατεντα που θα σας εξηγησω παρακατω.
*Περιληπτικα το νερο σε μορφη νεφους στον κινητηρα ειχε ξεκινησει να χρησιμοποιειτε απο τον
Β’Π.Π σε κινητηρες αεροσκαφων, και γινεται χρηση σε αγωνιστικα αυτοκινητα τα οποια εχουν
εξαντλησει τα περιθωρια ψυξης και θελουν ειτε πιο ομαλη λειτουργια ειτε να βγαλουν και το τελευταιο “αλογο” που εχει μεινει.Επισης στην Αμερικη χρησιμοποιειτε και σε καθημερινα αυτοκινητα για να ψυξουν τον κινητηρα. ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΣ, και προς θεου δεν παιρνουμε ενα λαστιχο και αρχιζουμε να ριχνουμε νερο στην εισαγωγη, ολα θελουν σωστη μελετη, ελεγχο και σωστη εγκατασταση.

Στο θεμα μας τωρα συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα των κιτ, ο κινητηρας παραγει 7% Η2 (υδρογονου) στην ποσοτητα καυσιμου.
Οποιος ξερει ας μου πει, πως γινεται να συγκρινουμε ενα αεριο που ειναι το υδρογονο με ενα υγρο που ειναι το καυσιμο?
Και αν θελετε να κανω τον “μπακαλη”, θα τον κανω και θα το υπολογισω αοριστα…
υπολογισα λοιπον ποσο καυσιμο θελει ενας κινητηρας x κυβικων για να μεταφερει το αυτοκινητο σε 100km και μπακαλιστικα, δινωντας οχι 7% αλλα 1% βγαινει οτι για να λειτουργησει 1λεπτο ο κινητηρας με 1Α και 12v καταναλωνουμε 10,3kw....

Αρα με τα ποσοστα που λενε οτι καταναλωνει η γεννητρια παραγει 0,001% H2 στη βενζινη που καταναλωνει ο κινητηρας στο λεπτο.
Πολυ απλα για να δουλεψει η γεννητρια καταναλωνει ενεργεια η οποια παραγεται απ την βενζινη, αν καταναλωνει την ενεργεια που δηλωνουν τοτε παραγουν και την υπολογισμενη ποσοτητα που αναφερω.
Ολα αυτα για το υδρογονο θα μπορουσαν να γινονται, και να δουλεψουν προς οφελος μας αν ειχαμε δωρεαν παροχη ρευματος… αλλα για να κανουμε παραγωγη υδρογονου με ηλεκτρολυση θελουμε πολυ ρευμα… το οποιο ρευμα μπορουμε να το παρουμε απο Ανεμογεννητριες, φραγματα,φωτοβολταικα κλπ αλλα ειναι εκτος του θεματος μας.

Τελειωνοντας θα ηθελα να αναφερω οτι οι διαφορες που βλεπουν πολλοι οδηγοι περα απο την διαφορα λογω διαφορετικης ψυχολογιας, ειναι διαφορες σε χαμηλοτερη καταναλωση που ειναι ελαχιστη επειδη οι εγκαταστατες χρησιμοποιουν αποστατες βγαζοντας τον αισθητηρα λ πιο εξω, και παιρνωντας λαθος μετρησεις  δουλευει το αυτοκινητο πιο φτωχο, βαση των διορθοσεων του εγκεφαλου. Και η διαφορα στην πιο ομαλη λειτουργια και η εξαφανιση της αυταναφλεξης (πυρακια) γινεται γιατι υπαρχει η υπαρξη νερου στην εισαγωγη*.

υ,γ Δεν γινεται να γκρεμιζουμε μεγαλες εταιριες που ασχολουνται χρονια με αυτοκινητα που κινουνται με υδρογονο, και εχουν τεχνογνωσια και μελετες με κιτ που στοιχιζαν 50ευρο.

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Γεια σας. Θα είθελα να συμφωνήσω για τα αυτοκίνητα με την βενζίνη, που και εκεί έχουμε ένα καθαρισμό του κινητήρα από τις βαλβίδες εισαγωγής έως την εξάτμιση.Βασικό στοιχεία για την καλή λειτουργία. Ως αναφορά για οικονομία στους κινητήρες βενζίνης είναι όπως τα λέτε. Αλλά σε κινητήρες ντίζελ και LPG η οικονομία παίζει στο 12-16% σε ταχύτητες έως 120Km.

Δημοσίευση σχολίου