Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

τοποθετηση short-shift 106 rallye

Καιρο τωρα εψαχνα να βρω εναν τροπο να μειωσω λιγο τις διαδρομες του λεβιε μου, χωρις ομως να χαλασω το εργοστασιακο εσωτερικο του αυτοκινητου.Βρηκα μετατροπεα στα ντιζακια βρηκα πατεντα με στραβωμα στα ντιζακα, απλα λυνωντας για να μελετησω λιγο το συστημα ειδα οτι ο λεβιες μου ηταν για πεταμα, καθως η πλαστικη μπιλια ηταν σε αθλια κατασταση...
η λυση βρεθηκε...

Δυστυχως δεν εχω τραβηξει φωτογραφιες κατα το λυσιμο γιατι εγινε ενα βραδυ απ το πουθενα, για να βγαλεις τον λεβιε χρειαζεται να ξεκουμπωσεις την εργοστασιακη φουσκα, που ειναι ποιασμενη με 4 κλιπς, αριστερα και δεξια, στην συνεχεια, ξεκουμπωνουμε με ενα μικρο κατσαβιδακι τους διακοπτες τον παραθυρων και βγαζουμε τις φυσες τους, για να βγει η πλαστικη κονσολα χρειαζεται να λυσουμε μια μαυρη βιδα τορξ που θα δουμε μπροστα απ το χειροφρενο στην αρχη της βασης του λεβιε μας.
Η βαση του λεβιε μας ειναι στερεωμενη στο σασι με 4 δεκαρες βιδες, βγαζωντας αυτες ο λεβιες με την βαση του μενεις ελευθερος και ποιανει απο κατω σε μια βιδα 12αρα (αν δεν κανω λαθος) με την μεγαλη ντιζα που παει στο σασμαν.
Εγω βγαζωντας τον εργοστασιακο λεβιε κρατησα και το λαστιχο που εχει  αναμεσα στην βαση του λεβιε και στο σασι και αποροφα ελαχιστους κραδασμους αλλα και μονωνει την καμπινα απ τον δρομο.
IMG_0122

Επειδη οπως βλεπετε στις φωτογραφιες ο λεβιες με την βαση του ηρθε πιο ψηλα, η εργοστασιακη κονσολα δεν κουμπωνει στην θεση της, οποτε τωρα επιστρατευεται η greek πατεντα, ροικη στην εργοστασιακη κονσολα.
IMG_0124

οταν θα βγαλετε την κονσολα καντε ενα καλο πλυσιμο γιατι θα βρειτε πολλα εκει μεσα...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου