Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Powerflex βαση 106 rallye s2

Η εργοστασιακη βαση του σασμαν του 106 ειναι σχεδον απαραδεκτη για την λογικη χρησης του
αυτοκινητου, εδω και 16 χρονια εχουμε δει διαφορες βασεις, απο τερμα αλουμινενιες, τεφλον, χηροποιητες κλπ
Υπαρχουν οπως πολλοι κατοχοι οπως και εγω που δεν θελαμε ουτε τριγμους ουτε να αλλοιωθει ο χαρακτηρας του εργοστασιακου μας αυτοκινητου…
Η βαση της powerflex φερνει εναν τριγμο στο ρελαντι αλλα μετα απο μερικα κμ μαλακωνει και γινεται υποφερτη, ειναι απο πολυουρεθανη, και βελτιωνει το αυτοκινητο στις αλλαγες ταχυτητας.
Το σημαντικοτερο συγκρατει καλυτερα το μοτερ και αν αλλαχτει ενω βρισκονται οι αλλες 2 βασεις σε καλυτερη κατασταση.. τις ΣΩΖΕΙ και δεν κοβονται.

Για να αλλαχτει πρεπει να αφαιρεθει η εργοστασιακη βαση μαζι με τον βραχιωνα που ποιανει πανω στο σασι..
αφαιρουμε τον βραχιονα και στην συνεχεια κρατωντας αφαιρουμε το λαστιχο απο την παλια βαση.
Ειτε στην πρεσσα ειτε με διαφορους τροπους….
Τοποθετουμε την powerflex με τον μεταλλικο αποστατη, χρησιμοποιωντας οσο μπορουμε παντου το γρασσο που υπαρχει στη συσκευασια.
Η βαση της powerflex δεν ειναι αθανατη…με τον καιρο μαλακωνει, απλα εχει πολυ περισσοτερη ζωη απο την εργοστασιακη και ειναι πιο σκληρη.
IMG_0988a
IMG_0989a









Χωρίς τίτλο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου