Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Μετρηση συμπιεσης κυλινδρου part1

Συμπιεση κυλινδρου ονομαζεται η πιεση που εφαρμοζεται στα τοιχωματα του χωρου καυσης οταν το εμβολο βρισκεται στο Α.Ν.Σ στη φαση συμπιεσης.Η πιεση εξαρταται απο το βαθμο συμπιεσης και απ την στεγανοτητα του θαλαμου καυσης. Η συμπιεση μετριεται οταν ο κινητηρας βρισκεται σε θερμοκρασια λειτουργιας, ή συμφωνα με τις προδιαγραφες που δηλωνει ο κατασκευαστης και τις τιμες που δινει για μεγιστη και ελαχιστη τιμη του κινητηρα.
τα συμπιεσομετρα που υπαρχουν ειναι τα συμπιεσομετρα καρτελας και τα κοινα συμπιεσομετρα.
αρχικα θα μπορουσε να κανουμε εναν ακουστικο ελεγχο στον κινητηρα, ο οποιος ειναι εμπειρικος, δηλαδη ενω ο κινητηρας δουλευει αφουρουμαι τα καλωδια των μπουζι με την σειρα, ο κυλινδρος που εχει μικροτερη πτωση στροφων εχουμε την μεγαλυτερη φθορα και αντιστροφα. ΠΡΟΣΟΧΗ, αυτος ο τροπος δεν ειναι τοσο καλος και το κανουμε συνηθως σε αυτοκινητα παλιας τεχνολογιας, καθως τα καινουρια με τους αισθητηρες και τα διαφορα ηλεκτρολογικα μπορουν ευκολα να μπουν σε safe mode ή ακομα και να καψουν καποιο πολλαπλασιαστη
στο θεμα μας τωρα, για να μετρησουμε την συμπιεση ακολουθουμε τα παρακατω βηματα
α)αφαιρουμε ολα τα μπουζι ωστε να μην κουραζεται ο συσσωρευτης απο την μεγαλη αντισταση περιστροφης τοθς στροφαλου
β)προσαρμοζουμε το ακρο του συμπιεσομετρου στο μπουζι
γ) ανοιγουμε τερμα την πεταλουδα του γκαζιου
δ)με την μιζα περιστρεφουμε τον κινητηρα και καταγραφουμε την μεγιστη ενδειξη πιεσης
το ιδιο κανουμε και στους αλλους κυλινδρους!
αφου εχουμε τελειωσει βλεπουμε αν οι ενδειξεις ειναι στα ορια του κατασκευαστη...
αν οχι......
συνεχιζεται!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου